נתניהו לא העניק קרדיט, ודרעי זועם: "הם חצופים"

יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף בחריפות את ראה"מ נתניהו, על כך שהשמיט את שמו מההודעה על ההנחה בתח"צ, זאת למרות שבישיבת הממשלה ציין נתניהו כי דרעי דאג לכך
איתי גדסי 2 Comment on נתניהו לא העניק קרדיט, ודרעי זועם: "הם חצופים"

תח"צ ויח"צ: ההנחה בתחבורה ציבורית שנכנסה היום לתוקף, לוותה במסע יחסי ציבור אגרסיבי • בהודעת לשכת ראה"מ השמיטו את שמו של יוזם המהלך דרעי • בכיר בש"ס: ביבי מנסה לגזור את הקופון על מה שאנחנו עושים

יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף בחריפות את ראה"מ נתניהו, על כך שהשמיט את שמו מההודעה על ההנחה בתח"צ, זאת למרות שבישיבת הממשלה ציין נתניהו כי דרעי דאג לכך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההנחה על התחבורה הציבורית נכנסה היום לתוקף, ונוסעי התח"צ יוכלו ליהנות מהנחה בגובה של 14%, בהתאם להצעת החוק שהציג אריה דרעי עוד כשר הכלכלה. אך מהודעת לשכת ראש הממשלה נשמט שמו של דרעי כמי שפעל למען החקיקה.

בישיבת הסיעה היום (ב'), תקף יו"ר ש"ס אריה דרעי בחריפות את ראה"מ נתניהו, על כך שהשמיט את שמו מההודעה על ההנחה בתח"צ, זאת למרות שבישיבת הממשלה ציין נתניהו כי דרעי דאג לכך, בהודעה שיצאה מלשכתו, הושמט שמו של דרעי, "הם חצופים" אמר דרעי על לשכת ראה"מ.

בהמשך הדיון הציעו חברי הכנסת הצעות נוספות לשיפור השירות לאזרח, והעלו רעיונות נוספים כיצד לזקוף את ההישג בנושא ההנחות בתחב"צ וכן במים, למען ש"ס.

נציין כי בישיבת הממשלה אמר נתניהו כי דרעי הוא זה שהציע את חוק ההנחה בתחבורה הציבורית ואמר "הממשלה תאשר היום הפחתה במחירי המים. זהו עוד צעד חשוב בשורת ההחלטות שהממשלה בראשותי מאשרת, יחד עם השרים. אנחנו פועלים להוריד את יוקר המחיה. וכאן אני חייב לומר שהוביל את המהלך חברנו אריה דרעי, מהלך חשוב מאוד – הוא מבטא את הרצון שלנו באמת להקל על האזרחים, אבל באותה עת גם להבטיח את המשך הצמיחה הכלכלית של המשק, אנחנו עושים את שני הדברים".

נוסיף כי גם בהצעת חוק מוסר התשלומים הקובעת תשלום של שוטף -30 לספקים, אותה הציעו דרעי וכחלון, נשמט שמו של דרעי מהודעת משרד ראש הממשלה, והיא הוצגה כהצעת חוק של נתניהו.

בכיר בש"ס אמר ל"קול חי" ביבי מנסה לגזור את הקופון על מה שאנחנו עושים, הוא מבין שאין לו ברירה כי זאת ממשלה חברתית שמשלבת את דרעי וכחלון מולו, ולכן הוא מנסה להיראות יוזם ולא נגרר, ומצייר זאת כאילו הוא הציע את החוקים הללו".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    היות ששר התחבורה ישראל כ"ץ (הרפורמה בתחב"צ) ושר הפנים והגליל והנגב והפיריפריה דרעי (הוזלת תעריפי התחב"צ) שניהם מנסים לגזור את קופון הקרדיט, מגיע השועל האמיתי נתניהו וגוזר לשניהם.

    הנמשל: קרדיטים הרב דרעי, נותנים רק לקב"ה ושליחיו שהם מרנן ורבנן שליט"א.

  2. 1

    חבל שמקדימים זכויות לאזרח רק בשביל קרדיט….
    ואם אתה לא מחפש קרדיט אז למה לכעוס???
    ואם אתה לא מחפש קרדיט מה עשית היום בתחנה בשכונת שמואל הנביא?
    כנראה שהפסוק הפופלרי בכנסת בכלל ואצלכם בפרט הוא "קרדיט קרדיט תרדוף…"